foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Inspectoratul Școlar Județean Suceava urmărește realizarea politicilor şi programelor de dezvoltare ale învăţământului preuniversitar în profil teritorial, asigurarea cadrului organizatoric şi funcţional favorabil creşterii calităţii serviciilor educative în şcoli, care să permită tinerilor absolvenţi o mai buna orientare într-o economie şi o societate bazată pe cunoaştere.

ISJ Suceava

Rădăcinile educaţiei sunt amare, dar fructul este dulce. Aristotel



 Management Institutional

 

 

Fise_evaluare_directori_directori adjuncti_2023-2024

Procedura operationala privind evaluarea activitatii anuale a directorilor si a directorilor ajuncti

PROCEDURĂ DOCUMENTATĂ OPERAȚIONALĂ PRIVIND EVALUAREA ANUALĂ A ACTIVITĂȚII MANAGERIALE A DIRECTORILOR ȘI DIRECTORILOR ADJUNCȚI DIN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR DIN JUDEȚUL SUCEAVA AN ȘCOLAR 2022-2023

 FISE _evaluare_directori_directori adjuncti_2022-2023

PROCEDURA OPERATIONALA EVALUARE DIRECTORI_DIRECTORIADJUNCTI_2022

FISE DE EVALUARE_DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCTI_2021-2022

fise_evaluare_directori_directori_adjuncti_invatamant_special_2021-2022

PROCEDURA ACTUALIZATA_EVALUARE DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCTI

Lista cu numirile prin detașare in interesul învățământului in funcțiile vacante de director/ director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitare de stat din județul Suceava incepand cu data de 17.01.2022

Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar

 Lista cu numirile prin detașare in interesul învățământului in funcțiile vacante de director/ director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitare de stat din județul Suceava

Fise evaluare directori directori adjuncti 2020-2021

SCMI_sedinta cu directorii_06.10.2020

Plan managerial 2020-2021

TABEL NOMINAL CUPRINZAND CADRELE DIDACTICE CARE VOR FI DETASATE PE FUNCTIE DE DlRECTOR/DlRECTOR ADJUNCT, incepand cu 01.09.2020

Rezultatele evaluării dosarelor de înscriere ale candidaților pentru ocuparea posturilor vacante de director/director adjunct pentru anul școlar 2020-2021 prin detașarea în interesul învățământului - afișat astăzi, 12 august 2020 

Planificare interviu director/director ajunct

Suplimentare posturi vacante director/director adjunct

Lista posturilor vacante director/ director ajunct 2020-2021

Procedura operationala pentru ocuparea posturilor vacante de director/director adjunct

Procedura Operationala privind evaluarea anuală a activitatilor manageriale

Fișe de autoevaluare director/director adjunct

Rezulatelele evaluarii doraselor depuse pentru ocupare finctiei de director

Fisă evaluare

Anunt post vacant SCOALA GIMNAZIALA "ION LOVINESCU" RADASENI

Anunt post vacant SCOALA GIMNAZIALA "HATMANUL SENDREA" DOLHESTII MARI

1 Fișa de (auto)evaluare director COLEGIU_tehnic, tehnologic SV

1 Fișa de (auto)evaluare director LICEU_teoretic SV

1 Fișa de (auto)evaluare director_ gimnaziu, SV

2 Fișa de (auto)evaluare director adjunct _gimnaziu SV

2 Fișa de (auto)evaluare director adjunct LICEU_teoretic SV

3. Fisa de (auto)evaluare__CJRAE, SV

4. Fisa de (auto)evaluare director_PALAT, CC SV

1099_Metodologie evaluare directori 2017

Fisa de (auto)evaluare_director _GRADINITA SV

Fișa (auto)evaluare director_CŞS

Fișa de (auto)evaluare director adjunct colegiu_tehnic SV

Fișa de (auto)evaluare director adjunct_CSS

Anunt posturi conducere vacante

SIPOCA 17_Raport integrat MEN

SIPOCA 17 Prezentare EDD

SIPOCA 17 Asistență Tehnică BM

SIPOCA 17 Monitorizarea și evaluarea strategiilor condiționalități ex-ante în educație și îmbunătățirea procesului decizional prin monitorizarea performanței instituționale la nivel central și local

Posturi vacante

Notă privind numirea prin detasare în interesul învațământului în funcțiile vacante de director/director adjunct

Management Institutional

1.Material consfatuire directori 2017-2018

2.RAPORT ANUAL SCIM

3.SITUAȚIA SINTETICĂ SCIM

4.SITUAȚIE CENTRALIZATOARE SCIM

5. Chestionar de autoevaluare SCIM

6.plan managerial 2017-2018

7.plan operational 2017-2018

8.PDI

9.Plan de acțiune al școlii

buletin informativ management 2017-2018

FIŞA postului director 2017-2018

FIŞA postului dir adj , 2017-2018

Ordin 3623_2017 & anexa metodologie-evaluare-directori-si-adjuncti

Proiecte cu finatare externă

ANUNȚ SELECTIE EXPERTI_317968

ANUNȚ SELECTIE EXPERTI_317881

CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduAll

CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduJoy

CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduOut

Achizitie - Pachet materiale educative EduAll -Impreuna invatam altfel!” - Cod SMIS 154198

Achizitie - Pachet materiale educative EduOut-Scoala din afara clasei, cod Mysmis 15419

Achizitie - Pachet materiale educative - EduJoy-Bucuria de a invata altfel, cod Mysmis 153434

Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154198 - republicat

 Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 153434 -republicat

Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154196-Republicat

Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154198

Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 153434

Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154196

EduJoy-Bucuria de a invata altfel

EduOut-Scoala din afara clasei

EduAll -Impreuna invatam altfel

Rezultate finale selectie experti Proiect 154196

Rezultate finale selectie experti Proiect 153434

 Rezultate finale selectie experti Proiect 154198

Rezultate evaluare dosare selectie proiect 154198-17.11.2022

Rezultate evaluare dosare selectie proiect 153434-17.11.2022

Rezultate evaluare dosare selectie proiect 154196-17.11.2022

Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 153434-14.11.2022

Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 154196-14.11.2022

Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 154198-14.11.2022

Anunt selectie experti proiect POCU 153434 afisat azi 31.10.2022-Anexe

Anunt selectie experti proiect POCU 154196 afisat azi 31.10.2022 - Anexe

Anunt selectie experti proiect POCU 154198 afisat 31.10.2022 - ANEXE

Rezultate finale selectie experti POCU 136269

Anunt selectie experti proiect POCU RESTART 136269

Evaluare dosare RESTART 136269

Anunt selectie experti proiect POCU RESTART 136269

Rezultate finale selectie experti POCU136269

ANUNT SELECTIE EXPERTI POCU 136269

ANUNT CU PRIVIRE LA REZULTATELE PROCEDURII

PROCEDURA DE SELECTIE A PARTENERILOR

Apel selectie premii _29.04.2021

Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat o erara la  anuntul nr ADV1131404 referitoare la Servicii de hrana grup ţintă participanți SDS Târg educaţional HWL -S Anuntul se gaseste la link-ul

Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat anuntul referitor de  Servicii de hrana grup ţintă participanți SDS Târg educaţional HWL -S Anuntul se gaseste la link-ul

Rezultate finale competie burse proiect POCU 107116

Rezultate competie burse proiect POCU 107116

ANUNT SELECTIE _BURSE_27.01.2020

Metodologia de acordare a buselor 107116

 A doua sansa

Rezultat selectie partener - Publicat 17.10.2019

Anunt selectie partener - Publicat 26.09.2019

Anexe aferent selectie partener 26.09.2019

Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat anuntul referitor de  Servicii de organizare tabere scolare Anuntul se gaseste la link-ul 

Clarificati achizitie tabere scoalre

Achizitie Birotica si papetarie

Lista scoli premiate SE 2019

CRED - Anunt 2 selectie experti externi NE

Conferinta lansare proiect

Conferinta lansare proiect

Anunț selecție proiect Profesori motivati

Anunț selecție proiect Scoala pentru toti

'Proiect finantat prin Granturile SEE" -  PET 056 ,,O Șansă pentru viitor - Servicii integrate pentru tineri aflați în situație de risc într-un Centru Social Multifuncțional

 Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 05.02.2016 

Achizitie publica - servicii de furnizare hrana afisat astazi 17.03.2016

Achizitie publica -servicii de furnizare materiale pentru atelier - afisat azi 11.08.2016

Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 11.08.2016

Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 14.09.2016 Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 14.09.2016 

Achizitie publica - servicii agentii de turism cazare - bilete avion - vizita Norvegia afisat azi 7.10.2016

Achizitie publica- materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 06.10.2016  

Achizitie publica - servicii hoteliere - conferinta finala afisat azi 7.10.2016

Achizitie publica furnizare materiale / consumabile afisat azi 14.10.2016

Achizitie publica servicii de organizare seminar de diseminare -Scheia afisat azi 17.10.2016

 Brosura JA Romania

Programe JA 2016-2017

Anunt selectie Parteneri program motivati in scoli defavorizate

Anunt selectie Parteneri program SCOALA PENTRU TOTI

Anexe POCU_OS6.2-6.6

Liceenii romani primesc burse de studiu in Marea Britanie prin programul HMC

Kit elevi TEEN PERFORM - Sustenabilitate

Teen Perform ID 136612

Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Iunie-Octombrie 2022
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 
  1. Rezultate finale in urma validarii CA ISJ Suceava din data de 04.10.2022 din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct
  2. Afişarea rezultatelor finale ale concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Iunie-Octombrie 2022
  3. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022-27.09.2022
  4. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022
  5. Anunt depunerea contestaţiilor la proba scrisă
  6. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 cu completările si modificările ulterioare
  7. Anunt candidati 1 optiuni_centru de interviu
  8. LISTA SITUATII PROBLEMA_ISJ_SV_PROBA INTERVIU
  9. Procedura operațională ME nr. 31419/24.08.2022 privind organizarea, desfășurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea iunie-octombrie 2022
  10. ISJ Suceava-Rezultate finale concurs directori
  11. Rezultate proba scrisa ale concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar - 08.09.2022
  12. ANUNT CONCURS
  13. ANUNT SELECTIE SUPRAVEGHETORI SALI
  14. Procedura CONCURS POSTURI DE CONDUCERE ISJ SUCEAVA
  15. Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
  16. Informatii despre depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
  17. Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
  18. Procedura nr. 116_DTI_23_06_2022
  19. CALENDARUL CONCURSULUI pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat - sesiunea iunie-octombrie 2022 
  20.      
     

    Data

    Activitatea

     

    27 iunie

    Anunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

     

    28 iunie-17 iulie

    Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă

     

    18-21 iulie

    Evaluarea dosarelor de înscriere

     

    22 iulie

    Afişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor

     

    25 iulie

    Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

     

    26-27 iulie

    Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

     

    28 iulie

    Afişarea listei finale a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor

     

    29 iulie

    Stabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise Repartizarea candidaţilor pe centre

     

    1 august-6 septembrie

    Transmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autorităţile locale şi companii/ universităţi, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu

     

    8 septembrie

    Desfăşurarea probei scrise

     

    8 septembrie

    Afişarea rezultatelor la proba scrisă

     

    8-9 septembrie

    Depunerea contestaţiilor la proba scrisă

     

    12-13 septembrie

    Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă

     

    13 septembrie

    Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă

     

    14-18 septembrie

    Înregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021, cu modificările şi completările ulterioare

     

    19-20 septembrie

    Constituirea comisiilor pentru proba de interviu

     

    21 septembrie

    Publicarea graficului de desfăşurare a interviurilor

     

    22-29 septembrie

    Desfăşurarea probei de interviu

     

    23-30 septembrie

    Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu

     

    30 septembrie

    Afişarea rezultatelor finale ale concursului

     

    3 octombrie

    Exprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ

     

    4 octombrie

    Validarea rezultatelor finale

     

    5 octombrie

    Emiterea deciziilor de numire

  21. Lista posturilor vacante
  22. Bibliografie
  23. Ordinul nr. 4098/2022 pentru modificarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021
  24. Ordinul nr. 4.597/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat
  25. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, din 06.08.2021
  26. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  27.    a) curriculum vitae Europass conf. modelului prevazut in HG 1021 din 2004; 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie 2022
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

  1. Lista tuturor funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava după sesiunea ianuarie aprilie 2022
  2. Rezultatele contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct
  3. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.03.2022
  4. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.03.2022
  5. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.03.2022
  6. Grafic de desfășurarea a interviurilor din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie - Aprilie 2022
  7. Lista cu situațiile problema etapa II
  8. Procedura interviu sesiunea 2022
  9. Rezulate finale proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  10. Rezulate proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  11. Repartizare candidati proba scrisa
  12. Anunt contestii proba scrisa
  13. Anunt proba scrisă 2022
  14. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct - 04.02.2022
  15. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct
  16. Lista posturilor vacante
  17. Notă ME pricind sesiunea ianuarie aprilie 2022
  18. Procedura inscriere aplicatie
  19. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar -3026/13.01.2022
  20. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  21.    a) curriculum vitae Europass; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021

  1. Lista cu rezultatele finale la proba scrisă a candidatilor care au participat la concursul de ocupare a functiilor vacante de director și director adjunct și nu au depus optiuni pentru ocuparea unei funcții vacante
  2. Lista candidatilor declarați reusiți la concursul de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct -17 decembrie 2021
  3. Lista posturilor vacante de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava,
  4. Hotarârea nr 73 din 17.12.2021 a consiliului de administratie al ISJ Suceava privind rezultatele finale ale concursului national pentru ocuparea functiiilor de director/ director adjunct, sesiunea 2021
  5. Nota depunere optiuni
  6. Lista cu rezultate finale ale tuturor candidatilor participanti la proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a functiilor vacante de director/director adjunct,11.12.2021
  7. PO 35801_07.12.2021
  8. Rezultate contestatiilor pentru proba de interviu
  9. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 26.11.2021
  10. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 25.11.2021
  11. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 24.11.2021
  12. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 23.11.2021
  13. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 22.11.2021
  14. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 19.11.2021
  15. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.11.2021
  16. Reprogramare candidați
  17. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.11.2021
  18. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.11.2021
  19. Completare anunt contestatii
  20. Model cerere contestatie
  21. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  22. Important acces sali examen
  23. Anunt contestatii interviu
  24. IMPORTANT! PROBA DE INTERVIU SE VA SUSTINE LA COLEGIUL TEHNIC AL. I. CUZA SUCEAVA
  25. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 
  26. În conformitate cu Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea 2021, aprobată prin O.M.E. nr. 5454/13.10.2021, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Suceava a fost emisă Decizia nr. 2224 din 11.11.2021 prin care s-au constituit Comisiile pentru proba de interviu. - Decizie
  27. Lista cu situatii problema propuse la nivelul ISJ Suceava completata cnf. prevederilor din procedura 3462/25.10.2021
  28. Lista candidaților pentru fiecare unitate școlară și pentru fiecare categorie de funcții pentru care au optat în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de directordirector adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.459706.08.2021
  29. Rezultate proba scrisa afișat azi 18.10.2021
  30. 26.10.2021 Procedura interviu 34326 scan
  31. Tragere la sorti supraveghetori etapa speciala
  32. Anunt proba scrisa etapa speciala
  33. Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
  34. Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
  35. Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
  36. Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
  37. Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
  38. Anunt proba scrisa concurs directori
  39. Anunt tragere la sorti supraveghetori
  40. Decizie centru examen concurs
  41. Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  42. Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
  43. In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
  44. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
  45. Procedura 204_DTI_platfforma informatica
  46. Anexa 3 model completare
  47. Lista posturilor vacante
  48. Ordin 5195/2021
  49. Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
  50. fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
  51. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 

       a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004; 

       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 

       c) cartea de identitate; 

       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 

       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 

       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 

       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 

       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 

       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 

       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 

       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 

       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6

       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 

       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 

       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 

       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 

       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 

       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3)

        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 

       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

Audit

Noutăţi M.E.C.

Feed not found!

 sesizari

 t

 index

 

 

 admitere

Secretariatul General al Guvernului

logo sgg

E-mail

Rețele de resurse educaționale deschise (RED)

retele

Proiect finantat Granturile SEE

logo eea grants glow2

 Erasmus

Anticoruptie

Tu poți face lumină

Consultare publică

consultare publica