foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Inspectoratul Școlar Județean Suceava urmărește realizarea politicilor şi programelor de dezvoltare ale învăţământului preuniversitar în profil teritorial, asigurarea cadrului organizatoric şi funcţional favorabil creşterii calităţii serviciilor educative în şcoli, care să permită tinerilor absolvenţi o mai buna orientare într-o economie şi o societate bazată pe cunoaştere.

ISJ Suceava

Rădăcinile educaţiei sunt amare, dar fructul este dulce. Aristotel


Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021

 

  1. Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
  2. Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
  3. Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
  4. Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
  5. Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
  6. Anunt proba scrisa concurs directori
  7. Anunt tragere la sorti supraveghetori
  8. Decizie centru examen concurs
  9. Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  10. Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
  11. In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
  12. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
  13. Procedura 204_DTI_platfforma informatica
  14. Anexa 3 model completare
  15. Lista posturilor vacante
  16. Ordin 5195/2021
  17. Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
  18. fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
  19. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 

       a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004; 

       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 

       c) cartea de identitate; 

       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 

       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 

       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 

       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 

       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 

       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 

       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 

       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 

       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6

       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 

       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 

       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 

       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 

       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 

       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3)

        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 

       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

Noutăţi M.E.C.

Informare privind situația epidemiologică din unitățile de învățământ preuniversitar (20 octombrie 2021)

20 Oct 2021 Conform informațiilor centralizate pe baza raportărilor din unitățile de învățământ preuniversitar, astăzi, 20 octombrie 2021, se înregistrează următoarea situație epidemiologică: Preșcolari/elevi confirmați Covid-19: 16.168 ; Angajați...

()

20.Oct.2021


Precizări privind parteneriatele și inițiativele educaționale sprijinite de Ministerul Educației

19 Oct 2021 Ministerul Educației încurajează inițiativele educaționale menite să aducă un plus de valoare sistemului de învățământ din România, mai ales inițiativele fundamentate pe o experiență empirică solidă sau care au ca scop declarat...

()

19.Oct.2021


Rezultate înregistrate la proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat (înainte de contestații)

15 Oct 2021 Astăzi, 15 octombrie 2021, s-a desfășurat proba scrisă a concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat. Au fost validați pentru a participa la concurs 9.110 de...

()

15.Oct.2021


Informare privind situația epidemiologică din unitățile de învățământ preuniversitar (13 octombrie 2021)

13 Oct 2021 Conform informațiilor centralizate pe baza raportărilor din unitățile de învățământ preuniversitar, astăzi, 13 octombrie 2021, se înregistrează următoarea situație epidemiologică: Preșcolari/elevi confirmați Covid-19: 16.316 ; Angajați...

()

13.Oct.2021


Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării

12 Oct 2021 Vineri, 15 octombrie 2021, începând cu ora 10:00, se va derula proba scrisă din cadrulconcursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat. În acest context, se impun...

()

12.Oct.2021


3.500 de elevi vaccinați zilnic - media ultimelor zile

11 Oct 2021 Proporția elevilor vaccinați a depășit pragul de 20%, raportat la numărul total de elevi în vârstă de peste 12 ani. Conform datelor primite de la CNCAV, în perioada 7-10 octombrie s-au vaccinat aproape 14.000 de elevi (în medie, cca....

()

11.Oct.2021


Ministrul Sorin Mihai Cîmpeanu a participat la ședința de lucru a Consiliului Național al Rectorilor (8 - 9 octombrie 2021)

10 Oct 2021 În perioada 8 - 9 octombrie 2021, Universitatea Transilvania din Brașov a găzduit ședința de lucru a Consiliului Național al Rectorilor (CNR). Au participat, alături de reprezentanții universităților, ministrul Educației, Sorin Mihai...

()

10.Oct.2021


Precizări privind creșterea cuantumului minim al burselor acordate elevilor din învățământul preuniversitar de stat și dublarea bugetului alocat acestor burse

07 Oct 2021 În anul școlar 2020 - 2021, numărul total al elevilor eligibili pentru acordarea burselor școlare (separat de bursele profesionale și de bursa „Bani de liceu”)* a fost de 1.418.331 (710.731 elevi în învățământul gimnazial, 600.192 elevi...

()

07.Oct.2021


Ministrul Educației și ministrul Muncii au discutat cu sindicatele din educație despre salarizarea din acest domeniu

06 Oct 2021 Ministrul Educației, Sorin Mihai Cîmpeanu și ministrul Muncii și Protecției Sociale, Raluca Turcan, au avut miercuri, 6 octombrie, o întâlnire de lucru cu reprezentanții sindicatelor din învățământul preuniversitar și universitar de...

()

06.Oct.2021


Informare privind situația epidemiologică din unitățile de învățământ preuniversitar (6 octombrie 2021)

06 Oct 2021 Conform informațiilor centralizate pe baza raportărilor din unitățile de învățământ preuniversitar, astăzi, 6 octombrie 2021, se înregistrează următoarea situație epidemiologică: Preșcolari/elevi confirmați Covid-19: 12.978 ; Angajați...

()

06.Oct.2021


Language

 sesizari

 t

 

 

 admitere

Secretariatul General al Guvernului

logo sgg

E-mail

Rețele de resurse educaționale deschise (RED)

retele

Proiect finantat Granturile SEE

logo eea grants glow2

 Erasmus

Anticoruptie

Tu poți face lumină

Consultare publică

consultare publica

 

JOB

anagajam