Data |
Activitatea |
|
27 iunie |
Anunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere |
|
28 iunie-17 iulie |
Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă |
|
18-21 iulie |
Evaluarea dosarelor de înscriere |
|
22 iulie |
Afişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor |
|
25 iulie |
Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere |
|
26-27 iulie |
Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere |
|
28 iulie |
Afişarea listei finale a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor |
|
29 iulie |
Stabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise Repartizarea candidaţilor pe centre |
|
1 august-6 septembrie |
Transmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autorităţile locale şi companii/ universităţi, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu |
|
8 septembrie |
Desfăşurarea probei scrise |
|
8 septembrie |
Afişarea rezultatelor la proba scrisă |
|
8-9 septembrie |
Depunerea contestaţiilor la proba scrisă |
|
12-13 septembrie |
Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă |
|
13 septembrie |
Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă |
|
14-18 septembrie |
Înregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021, cu modificările şi completările ulterioare |
|
19-20 septembrie |
Constituirea comisiilor pentru proba de interviu |
|
21 septembrie |
Publicarea graficului de desfăşurare a interviurilor |
|
22-29 septembrie |
Desfăşurarea probei de interviu |
|
23-30 septembrie |
Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu |
|
30 septembrie |
Afişarea rezultatelor finale ale concursului |
|
3 octombrie |
Exprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ |
|
4 octombrie |
Validarea rezultatelor finale |
|
5 octombrie |
Emiterea deciziilor de numire |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:
a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004;
b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
c) cartea de identitate;
d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;
f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;
h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;
j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;
k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;
l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;
m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;
n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz:
1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE;
2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă;
3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct.
4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3).
Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare.
(2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.
29 Noi 2023 Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Reformă și Reziliență (PNRR), lansează apelul de proiecte „Schema de granturi PNRAS runda a II-a (seria a 2-a)” , finanțat prin...
()
29.Noi.2023
29 Noi 2023 Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Reformă și Reziliență (PNRR), lansează apelul necompetitiv de proiecte „ Dezvoltarea platformei de evaluare și realizarea de...
()
29.Noi.2023
28 Noi 2023 International Civic and Citizenship Education Study (ICCS) este cel mai mare studiu internațional și singurul dedicat educației civice și pentru cetățenie. Astăzi, 28 noiembrie 2023, Asociația Internațională pentru Evaluarea...
()
28.Noi.2023
27 Noi 2023 Ministerul Educației a organizat, în cursul zilei de astăzi, 27 noiembrie, o videoconferință cu inspectorii școlari generali din județele Brăila, Călărași, Constanța, Galați și Tulcea, județele în care activitatea didactică cu prezență...
()
27.Noi.2023
26 Noi 2023 Ministerul Educației a organizat astăzi, 26 noiembrie, o videoconferință la care au participat Ministrul Educației, Ligia Deca, Secretarul de Stat Sorin Ion și inspectorii școlari generali din județele afectate de condițiile...
()
26.Noi.2023
17 Noi 2023 Ministerul Educației a publicat astăzi, 17 noiembrie, în consultare publică , proiectul de Hotărâre de Guvern pentru modificarea și completarea Anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 810/2023 pentru aprobarea normelor metodologice...
()
17.Noi.2023
01 Noi 2023 [UPDATE: 29.11.2023] În baza ordinului de ministru nr. 6.730/28.11.2023, Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), prelungește perioada de...
()
01.Noi.2023
01 Noi 2023 În completarea informațiilor comunicate anterior , revenim cu o serie de date relevante în privința acordării burselor școlare începând cu anul școlar 2023 - 2024. Astfel, punerea în aplicare a prevederilor Legii învățământului...
()
01.Noi.2023
31 Oct 2023 Reprezentanții Ministerului Educației au participat, în cursul zilei de luni, 30 octombrie, la o întâlnire de lucru cu reprezentanții Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, ai federațiilor sindicale reprezentative din...
()
31.Oct.2023
27 Oct 2023 Conform prevederilor din Metodologia-cadru de acordare a burselor - art. 23, alin. (2), până la data de 25 octombrie 2023, inspectoratele școlare județene/Inspectoratul Școlar al Municipiului București (ISMB) au transmis numărul de...
()
27.Oct.2023