foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Inspectoratul Școlar Județean Suceava urmărește realizarea politicilor şi programelor de dezvoltare ale învăţământului preuniversitar în profil teritorial, asigurarea cadrului organizatoric şi funcţional favorabil creşterii calităţii serviciilor educative în şcoli, care să permită tinerilor absolvenţi o mai buna orientare într-o economie şi o societate bazată pe cunoaştere.

ISJ Suceava

Rădăcinile educaţiei sunt amare, dar fructul este dulce. Aristotel


Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Iunie-Octombrie 2022
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 
  1. Rezultate finale in urma validarii CA ISJ Suceava din data de 04.10.2022 din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct
  2. Afişarea rezultatelor finale ale concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Iunie-Octombrie 2022
  3. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022-27.09.2022
  4. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022
  5. Anunt depunerea contestaţiilor la proba scrisă
  6. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 cu completările si modificările ulterioare
  7. Anunt candidati 1 optiuni_centru de interviu
  8. LISTA SITUATII PROBLEMA_ISJ_SV_PROBA INTERVIU
  9. Procedura operațională ME nr. 31419/24.08.2022 privind organizarea, desfășurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea iunie-octombrie 2022
  10. ISJ Suceava-Rezultate finale concurs directori
  11. Rezultate proba scrisa ale concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar - 08.09.2022
  12. ANUNT CONCURS
  13. ANUNT SELECTIE SUPRAVEGHETORI SALI
  14. Procedura CONCURS POSTURI DE CONDUCERE ISJ SUCEAVA
  15. Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
  16. Informatii despre depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
  17. Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
  18. Procedura nr. 116_DTI_23_06_2022
  19. CALENDARUL CONCURSULUI pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat - sesiunea iunie-octombrie 2022 
  20.      
     

    Data

    Activitatea

     

    27 iunie

    Anunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere

     

    28 iunie-17 iulie

    Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă

     

    18-21 iulie

    Evaluarea dosarelor de înscriere

     

    22 iulie

    Afişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor

     

    25 iulie

    Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

     

    26-27 iulie

    Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere

     

    28 iulie

    Afişarea listei finale a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor

     

    29 iulie

    Stabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise Repartizarea candidaţilor pe centre

     

    1 august-6 septembrie

    Transmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autorităţile locale şi companii/ universităţi, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu

     

    8 septembrie

    Desfăşurarea probei scrise

     

    8 septembrie

    Afişarea rezultatelor la proba scrisă

     

    8-9 septembrie

    Depunerea contestaţiilor la proba scrisă

     

    12-13 septembrie

    Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă

     

    13 septembrie

    Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă

     

    14-18 septembrie

    Înregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021, cu modificările şi completările ulterioare

     

    19-20 septembrie

    Constituirea comisiilor pentru proba de interviu

     

    21 septembrie

    Publicarea graficului de desfăşurare a interviurilor

     

    22-29 septembrie

    Desfăşurarea probei de interviu

     

    23-30 septembrie

    Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu

     

    30 septembrie

    Afişarea rezultatelor finale ale concursului

     

    3 octombrie

    Exprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ

     

    4 octombrie

    Validarea rezultatelor finale

     

    5 octombrie

    Emiterea deciziilor de numire

  21. Lista posturilor vacante
  22. Bibliografie
  23. Ordinul nr. 4098/2022 pentru modificarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021
  24. Ordinul nr. 4.597/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat
  25. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, din 06.08.2021
  26. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  27.    a) curriculum vitae Europass conf. modelului prevazut in HG 1021 din 2004; 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
 
 
 
Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie 2022
e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

  1. Lista tuturor funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava după sesiunea ianuarie aprilie 2022
  2. Rezultatele contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct
  3. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.03.2022
  4. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.03.2022
  5. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.03.2022
  6. Grafic de desfășurarea a interviurilor din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie - Aprilie 2022
  7. Lista cu situațiile problema etapa II
  8. Procedura interviu sesiunea 2022
  9. Rezulate finale proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  10. Rezulate proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
  11. Repartizare candidati proba scrisa
  12. Anunt contestii proba scrisa
  13. Anunt proba scrisă 2022
  14. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct - 04.02.2022
  15. Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct
  16. Lista posturilor vacante
  17. Notă ME pricind sesiunea ianuarie aprilie 2022
  18. Procedura inscriere aplicatie
  19. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar -3026/13.01.2022
  20. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  21.    a) curriculum vitae Europass; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021

  1. Lista cu rezultatele finale la proba scrisă a candidatilor care au participat la concursul de ocupare a functiilor vacante de director și director adjunct și nu au depus optiuni pentru ocuparea unei funcții vacante
  2. Lista candidatilor declarați reusiți la concursul de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct -17 decembrie 2021
  3. Lista posturilor vacante de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava,
  4. Hotarârea nr 73 din 17.12.2021 a consiliului de administratie al ISJ Suceava privind rezultatele finale ale concursului national pentru ocuparea functiiilor de director/ director adjunct, sesiunea 2021
  5. Nota depunere optiuni
  6. Lista cu rezultate finale ale tuturor candidatilor participanti la proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a functiilor vacante de director/director adjunct,11.12.2021
  7. PO 35801_07.12.2021
  8. Rezultate contestatiilor pentru proba de interviu
  9. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 26.11.2021
  10. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 25.11.2021
  11. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 24.11.2021
  12. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 23.11.2021
  13. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 22.11.2021
  14. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 19.11.2021
  15. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.11.2021
  16. Reprogramare candidați
  17. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.11.2021
  18. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.11.2021
  19. Completare anunt contestatii
  20. Model cerere contestatie
  21. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  22. Important acces sali examen
  23. Anunt contestatii interviu
  24. IMPORTANT! PROBA DE INTERVIU SE VA SUSTINE LA COLEGIUL TEHNIC AL. I. CUZA SUCEAVA
  25. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 
  26. În conformitate cu Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea 2021, aprobată prin O.M.E. nr. 5454/13.10.2021, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Suceava a fost emisă Decizia nr. 2224 din 11.11.2021 prin care s-au constituit Comisiile pentru proba de interviu. - Decizie
  27. Lista cu situatii problema propuse la nivelul ISJ Suceava completata cnf. prevederilor din procedura 3462/25.10.2021
  28. Lista candidaților pentru fiecare unitate școlară și pentru fiecare categorie de funcții pentru care au optat în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de directordirector adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.459706.08.2021
  29. Rezultate proba scrisa afișat azi 18.10.2021
  30. 26.10.2021 Procedura interviu 34326 scan
  31. Tragere la sorti supraveghetori etapa speciala
  32. Anunt proba scrisa etapa speciala
  33. Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
  34. Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
  35. Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
  36. Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
  37. Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
  38. Anunt proba scrisa concurs directori
  39. Anunt tragere la sorti supraveghetori
  40. Decizie centru examen concurs
  41. Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  42. Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
  43. In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
  44. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
  45. Procedura 204_DTI_platfforma informatica
  46. Anexa 3 model completare
  47. Lista posturilor vacante
  48. Ordin 5195/2021
  49. Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
  50. fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
  51. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 

       a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004; 

       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 

       c) cartea de identitate; 

       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 

       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 

       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 

       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 

       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 

       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 

       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 

       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 

       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6

       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 

       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 

       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 

       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 

       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 

       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3)

        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 

       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

Noutăţi M.E.C.

Informații privind desfășurarea activităților specifice finalului de an școlar pentru absolvenții claselor a XII-a (zi) și a XIII-a (seral și frecvență redusă)

30 Mai 2023 Pentru a veni în sprijinul unităților de învățământ preuniversitar în desfășurarea activităților specifice de final de an școlar, care vizează absolvenții claselor a XII-a zi și a XIII-a seral și frecvență redusă , vă comunicăm...

()

30.Mai.2023


Rezultate înregistrate la sesiunea specială a examenului de bacalaureat 2023

26 Mai 2023 UPDATE (29.05.2023): Rezultate finale (după soluționarea contestațiilor) Total promovați: 132 Rată de reușită: 80,98% Medii generale 10: 2 *** Conform situației centralizate la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Prahova, din...

()

26.Mai.2023


Informare de presă

22 Mai 2023 În urma discuției din data de 21 mai 2023, desfășurată la Palatul Victoria, la care au participat Premierul României - dl. Nicolae-Ionel Ciucă, Președintele Camerei Deputaților - dl. Marcel Ciolacu, reprezentanți ai executivului și...

()

22.Mai.2023


Informare de presă privind demersurile de evitare a declanșării unor acțiuni sindicale în învățământul preuniversitar

19 Mai 2023 Ministerul Educației ia toate măsurile prevăzute de cadrul legal, ce intră în domeniul său de competență, pentru a evita declanșarea grevei generale începând cu 22 mai 2023. În același timp, suntem preocupați si întreprindem demersurile...

()

19.Mai.2023


Informare de presă: precizări privind solicitarea adresată inspectoratelor școlare de către Ministerul Educației

19 Mai 2023 În cursul zilei de ieri, 18 mai 2023, Ministerul Educației a solicitat inspectoratelor școlare județene/Inspectoratului Școlar al Municipiului București situația numerică privind participarea angajaților din unitățile de învățământ...

()

19.Mai.2023


S-a lansat apelul PNRR pentru achiziția de microbuze electrice pentru elevi

18 Mai 2023 Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Reformă și Reziliență (PNRR), lansează apelul de proiecte „Microbuze electrice pentru elevi” , finanțat prin Planul Național de...

()

18.Mai.2023


Comunicat de presă comun al Ministerului Educației și al reprezentanților federațiilor sindicale reprezentative din învățământul preuniversitar

17 Mai 2023 Astăzi, 17.05.2023, a avut loc o întâlnire între reprezentanții Ministerului Educației și cei ai sindicatelor reprezentative din învățământul preuniversitar, respectiv Federația Sindicatelor din Educație „Spiru Haret” și Federația...

()

17.Mai.2023


Informare de presă: A fost semnat ordinul de ministru nr. 4.200 privind Constituirea Comisiei de negociere a Contractului Colectiv de Muncă Unic la Nivel de Sector de Activitate Învăţământ Preuniversitar

16 Mai 2023 La invitația Ministrului Educației, Ligia Deca, în data de 9 mai 2023, la sediul Ministerului Educației, a avut loc o întâlnire între doamna ministru Ligia Deca și reprezentanți ai Ministerului Educației și liderii federațiilor...

()

16.Mai.2023


A fost lansat apelul pentru runda a doua a Schemei de Granturi din cadrul Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS)

16 Mai 2023 Ministerul Educației, în calitate de coordonator de reforme și investiții finanțate prin Planul Național de Reformă și Reziliență (PNRR), a lansat apelul de proiecte pentru runda a II-a a Schemei de Granturi din cadrul Programului...

()

16.Mai.2023


Informare de presă: precizări privind existența unor variante de planuri-cadru pentru învățământul liceal

09 Mai 2023 Referitor la informațiile apărute în spațiul public, ieri, 8 mai 2023, privind existența unor variante de planuri-cadru pentru învățământ liceal, facem următoarele precizări: Ministerul Educației și-a asumat revizuirea planurilor-cadru...

()

09.Mai.2023


 sesizari

 t

 index

 

 

 admitere

Secretariatul General al Guvernului

logo sgg

E-mail

Rețele de resurse educaționale deschise (RED)

retele

Proiect finantat Granturile SEE

logo eea grants glow2

 Erasmus

Anticoruptie

Tu poți face lumină

Consultare publică

consultare publica