foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Inspectoratul Școlar Județean Suceava urmărește realizarea politicilor şi programelor de dezvoltare ale învăţământului preuniversitar în profil teritorial, asigurarea cadrului organizatoric şi funcţional favorabil creşterii calităţii serviciilor educative în şcoli, care să permită tinerilor absolvenţi o mai buna orientare într-o economie şi o societate bazată pe cunoaştere.

ISJ Suceava

Rădăcinile educaţiei sunt amare, dar fructul este dulce. Aristotel


Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2022

 

  1. Lista posturilor vacante
  2. Notă ME pricind sesiunea ianuarie aprilie 2022
  3. Procedura inscriere aplicatie
  4. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar -3026/13.01.2022
  5. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 
  6.    a) curriculum vitae Europass; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 
       c) cartea de identitate; 
       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 
       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 
       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 
       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 
       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 
        17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022 
       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 
       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 
       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 
       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6; 
       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 
       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 
       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 
       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 
       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 
       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3). 
        06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021. 
        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 
       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare. 
       (3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale. 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021

  1. Lista cu rezultatele finale la proba scrisă a candidatilor care au participat la concursul de ocupare a functiilor vacante de director și director adjunct și nu au depus optiuni pentru ocuparea unei funcții vacante
  2. Lista candidatilor declarați reusiți la concursul de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct -17 decembrie 2021
  3. Lista posturilor vacante de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava,
  4. Hotarârea nr 73 din 17.12.2021 a consiliului de administratie al ISJ Suceava privind rezultatele finale ale concursului national pentru ocuparea functiiilor de director/ director adjunct, sesiunea 2021
  5. Nota depunere optiuni
  6. Lista cu rezultate finale ale tuturor candidatilor participanti la proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a functiilor vacante de director/director adjunct,11.12.2021
  7. PO 35801_07.12.2021
  8. Rezultate contestatiilor pentru proba de interviu
  9. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 26.11.2021
  10. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 25.11.2021
  11. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 24.11.2021
  12. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 23.11.2021
  13. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 22.11.2021
  14. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 19.11.2021
  15. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.11.2021
  16. Reprogramare candidați
  17. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.11.2021
  18. Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.11.2021
  19. Completare anunt contestatii
  20. Model cerere contestatie
  21. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  22. Important acces sali examen
  23. Anunt contestatii interviu
  24. IMPORTANT! PROBA DE INTERVIU SE VA SUSTINE LA COLEGIUL TEHNIC AL. I. CUZA SUCEAVA
  25. Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 
  26. În conformitate cu Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea 2021, aprobată prin O.M.E. nr. 5454/13.10.2021, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Suceava a fost emisă Decizia nr. 2224 din 11.11.2021 prin care s-au constituit Comisiile pentru proba de interviu. - Decizie
  27. Lista cu situatii problema propuse la nivelul ISJ Suceava completata cnf. prevederilor din procedura 3462/25.10.2021
  28. Lista candidaților pentru fiecare unitate școlară și pentru fiecare categorie de funcții pentru care au optat în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de directordirector adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.459706.08.2021
  29. Rezultate proba scrisa afișat azi 18.10.2021
  30. 26.10.2021 Procedura interviu 34326 scan
  31. Tragere la sorti supraveghetori etapa speciala
  32. Anunt proba scrisa etapa speciala
  33. Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
  34. Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
  35. Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
  36. Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
  37. Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
  38. Anunt proba scrisa concurs directori
  39. Anunt tragere la sorti supraveghetori
  40. Decizie centru examen concurs
  41. Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
  42. Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
  43. In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
  44. Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
  45. Procedura 204_DTI_platfforma informatica
  46. Anexa 3 model completare
  47. Lista posturilor vacante
  48. Ordin 5195/2021
  49. Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
  50. fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
  51. Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente: 

       a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004; 

       b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie; 

       c) cartea de identitate; 

       d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie; 

       e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul; 

       f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare; 

       g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar; 

       h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie; 

       i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale; 

       j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar; 

       k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie; 

       l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6

       m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie; 

       n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz: 

       1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE; 

       2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă; 

       3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct. 

       4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3)

        Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare. 

       (2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.

 

 

Noutăţi M.E.C.

Declarație de presă privind reluarea livrării în școli a loturilor de teste rapide pe bază de salivă

21 Ian 2022 „Până la începutul săptămânii viitoare vor fi livrate în școli 10 milioane de teste pentru preșcolari, elevi și angajați din învățământ. Ministerul Educației, la solicitarea Inspectoratului General Pentru Situații de Urgență, a transmis...

()

21.Ian.2022


Declarație de presă privind greva de avertisment a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar

19 Ian 2022 „În privința grevei de avertisment a angajaților din învățământul preuniversitar, desfășurată în data de 19 ianuarie, îmi exprim încrederea că profesorii, învățătorii și educatorii vor continua să pună în prim plan interesul copiilor,...

()

19.Ian.2022


«Bursele de performanță și de merit stimulează competiția și învățarea și sunt destinate celor mai buni elevi. Pentru toți ceilalți elevi există burse de studiu, burse sociale, burse profesionale și bursa „Bani de liceu”!»

05 Ian 2022 Preambul Cuantumul burselor a crescut de la valori derizorii în multe cazuri în anul 2020 (6 lei/lună sau 8 lei/lună) la 500 lei/lună bursa de performanță și 200 lei/lună bursa de merit. Întrebare: UNDE este SCĂDEREA cuantumului...

()

05.Ian.2022


Precizări privind reluarea organizării olimpiadelor și concursurilor școlare

03 Ian 2022 După doi ani de întrerupere, Ministerul Educației a decis reluarea etapizată a olimpiadelor și concursurilor școlare. La momentul suspendării competițiilor școlare, erau programate 78 de olimpiade naționale, 67 de concursuri naționale,...

()

03.Ian.2022


Peste 2.500 de unități de învățământ cu vulnerabilitate ridicată vor beneficia de granturi pentru reducerea și combaterea abandonului școlar în cadrul Proiectului Național de Reformă „România Educată”, cu finanțare prin PNRR

30 Dec 2021 În ședința de Guvern de astăzi, 30 decembrie, a fost adoptată Hotărârea privind aprobarea Programului Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS), inițiată de Ministerul Educației. PNRAS este cuprins în cadrul Proiectului...

()

30.Dec.2021


Ministerul Educației a decis reluarea organizării olimpiadelor și concursurilor școlare, după ce acestea au fost suspendate pe durata a doi ani școlari

30 Dec 2021 Ministrul Educației, Sorin Mihai Cîmpeanu, a aprobat lista olimpiadelor și competițiilor internaţionale pe discipline școlare, sportive și proiecte educative desfășurate în România și în străinătate cu participarea elevilor români,...

()

30.Dec.2021


La 10 ani de la intrarea in vigoare a Legii educației naționale (LEN 1/2011), Ministerul Educației a emis toate ordinele de ministru privind funcționarea școlilor doctorale în urma finalizării evaluării, cu componentă internațională, de către ARACIS

30 Dec 2021 Au fost evaluate, cu componentă internațională, 50 de instituții organizatoare de studii universitare de doctorat (IOSUD) - Academia Română, 47 de universități de stat și 2 universități particulare. Patru universități au renunțat la a...

()

30.Dec.2021


Precizări privind dezbaterea publică pe tema proiectului de Regulament de organizare și funcționare a Agenției Române de Asigurare a Calității în Învățământul Preuniversitar (ARACIP)

27 Dec 2021 Referitor la dezbaterea publică online, organizată astăzi, 27 decembrie a.c., având ca obiect proiectul de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Agenției Române de Asigurare a Calității în...

()

27.Dec.2021


Precizările ministrului Educației, Sorin Mihai Cîmpeanu, privind menținerea actualei structuri a anului școlar 2021 - 2022

22 Dec 2021 1. Există un grafic de învățământ și o structură a anului școlar, structură aprobată prin Ordinul de ministru nr. 5.549/5 noiembrie 2021, discutat în Comisia de Dialog Social în care au fost prezenți și reprezentanții elevilor, și ai...

()

22.Dec.2021


Protocol de colaborare între Ministerul Educaţiei și Institutul Aspen România

15 Dec 2021 Ministrul Educa ţ iei, Sorin Mihai Cîmpeanu ş i Florin Pogonaru, Co-Pre ş edinte î n exerci ţ iu al Institutului Aspen România, au semnat marți, 14 decembrie, un protocol de colaborare î ntre cele dou ă institu ţ ii. Obiectul acestui...

()

17.Dec.2021


Language

 sesizari

 t

 

 

 admitere

Secretariatul General al Guvernului

logo sgg

E-mail

Rețele de resurse educaționale deschise (RED)

retele

Proiect finantat Granturile SEE

logo eea grants glow2

 Erasmus

Anticoruptie

Tu poți face lumină

Consultare publică

consultare publica

 

JOB

anagajam