Management Institutional
Fise_evaluare_directori_directori adjuncti_2023-2024
Procedura operationala privind evaluarea activitatii anuale a directorilor si a directorilor ajuncti
FISE _evaluare_directori_directori adjuncti_2022-2023
PROCEDURA OPERATIONALA EVALUARE DIRECTORI_DIRECTORIADJUNCTI_2022
FISE DE EVALUARE_DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCTI_2021-2022
fise_evaluare_directori_directori_adjuncti_invatamant_special_2021-2022
PROCEDURA ACTUALIZATA_EVALUARE DIRECTORI_DIRECTORI ADJUNCTI
Fise evaluare directori directori adjuncti 2020-2021
SCMI_sedinta cu directorii_06.10.2020
Planificare interviu director/director ajunct
Suplimentare posturi vacante director/director adjunct
Lista posturilor vacante director/ director ajunct 2020-2021
Procedura operationala pentru ocuparea posturilor vacante de director/director adjunct
Procedura Operationala privind evaluarea anuală a activitatilor manageriale
Fișe de autoevaluare director/director adjunct
Rezulatelele evaluarii doraselor depuse pentru ocupare finctiei de director
Anunt post vacant SCOALA GIMNAZIALA "ION LOVINESCU" RADASENI
Anunt post vacant SCOALA GIMNAZIALA "HATMANUL SENDREA" DOLHESTII MARI
1 Fișa de (auto)evaluare director COLEGIU_tehnic, tehnologic SV
1 Fișa de (auto)evaluare director LICEU_teoretic SV
1 Fișa de (auto)evaluare director_ gimnaziu, SV
2 Fișa de (auto)evaluare director adjunct _gimnaziu SV
2 Fișa de (auto)evaluare director adjunct LICEU_teoretic SV
3. Fisa de (auto)evaluare__CJRAE, SV
4. Fisa de (auto)evaluare director_PALAT, CC SV
1099_Metodologie evaluare directori 2017
Fisa de (auto)evaluare_director _GRADINITA SV
Fișa (auto)evaluare director_CŞS
Fișa de (auto)evaluare director adjunct colegiu_tehnic SV
Fișa de (auto)evaluare director adjunct_CSS
Anunt posturi conducere vacante
SIPOCA 17 Asistență Tehnică BM
Management Institutional
1.Material consfatuire directori 2017-2018
4.SITUAȚIE CENTRALIZATOARE SCIM
5. Chestionar de autoevaluare SCIM
buletin informativ management 2017-2018
FIŞA postului director 2017-2018
FIŞA postului dir adj , 2017-2018
Ordin 3623_2017 & anexa metodologie-evaluare-directori-si-adjuncti
Proiecte cu finatare externă
CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduAll
CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduJoy
CAIET_DE_SARCINI__Birotica, papetarie, tonere_EduOut
Achizitie - Pachet materiale educative EduAll -Impreuna invatam altfel!” - Cod SMIS 154198
Achizitie - Pachet materiale educative EduOut-Scoala din afara clasei, cod Mysmis 15419
Achizitie - Pachet materiale educative - EduJoy-Bucuria de a invata altfel, cod Mysmis 153434
Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154196-Republicat
Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154198
Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 153434
Caiet de sarcini - Pachet amenajarea unui spatiu dedicat activitatilor NON FORMALE 154196
EduJoy-Bucuria de a invata altfel
EduOut-Scoala din afara clasei
EduAll -Impreuna invatam altfel
Rezultate finale selectie experti Proiect 154196
Rezultate finale selectie experti Proiect 153434
Rezultate finale selectie experti Proiect 154198
Rezultate evaluare dosare selectie proiect 154198-17.11.2022
Rezultate evaluare dosare selectie proiect 153434-17.11.2022
Rezultate evaluare dosare selectie proiect 154196-17.11.2022
Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 153434-14.11.2022
Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 154196-14.11.2022
Rezultate Eligibilitate dosare selectie proiect 154198-14.11.2022
Anunt selectie experti proiect POCU 153434 afisat azi 31.10.2022-Anexe
Anunt selectie experti proiect POCU 154196 afisat azi 31.10.2022 - Anexe
Anunt selectie experti proiect POCU 154198 afisat 31.10.2022 - ANEXE
Rezultate finale selectie experti POCU 136269
Anunt selectie experti proiect POCU RESTART 136269
Evaluare dosare RESTART 136269
Anunt selectie experti proiect POCU RESTART 136269
Rezultate finale selectie experti POCU136269
ANUNT SELECTIE EXPERTI POCU 136269
ANUNT CU PRIVIRE LA REZULTATELE PROCEDURII
PROCEDURA DE SELECTIE A PARTENERILOR
Apel selectie premii _29.04.2021
Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat o erara la anuntul nr ADV1131404 referitoare la Servicii de hrana grup ţintă participanți SDS Târg educaţional HWL -S Anuntul se gaseste la link-ul
Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat anuntul referitor de Servicii de hrana grup ţintă participanți SDS Târg educaţional HWL -S Anuntul se gaseste la link-ul
Rezultate finale competie burse proiect POCU 107116
Rezultate competie burse proiect POCU 107116
ANUNT SELECTIE _BURSE_27.01.2020
Metodologia de acordare a buselor 107116
A doua sansa
Rezultat selectie partener - Publicat 17.10.2019
Anunt selectie partener - Publicat 26.09.2019
Anexe aferent selectie partener 26.09.2019
Anunt! pe site-ul specializat de Achiziţii Publice a fost publicat anuntul referitor de Servicii de organizare tabere scolare Anuntul se gaseste la link-ul
Clarificati achizitie tabere scoalre
Achizitie Birotica si papetarie
CRED - Anunt 2 selectie experti externi NE
Anunț selecție proiect Profesori motivati
Anunț selecție proiect Scoala pentru toti
'Proiect finantat prin Granturile SEE" - PET 056 ,,O Șansă pentru viitor - Servicii integrate pentru tineri aflați în situație de risc într-un Centru Social Multifuncțional
Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 05.02.2016
Achizitie publica - servicii de furnizare hrana afisat astazi 17.03.2016
Achizitie publica -servicii de furnizare materiale pentru atelier - afisat azi 11.08.2016
Achizitie publica - materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 11.08.2016
Achizitie publica- materiale consumabile -materiale de curatenie - afisat azi 06.10.2016
Achizitie publica - servicii hoteliere - conferinta finala afisat azi 7.10.2016
Achizitie publica furnizare materiale / consumabile afisat azi 14.10.2016
Achizitie publica servicii de organizare seminar de diseminare -Scheia afisat azi 17.10.2016
Anunt selectie Parteneri program motivati in scoli defavorizate
Anunt selectie Parteneri program SCOALA PENTRU TOTI
Liceenii romani primesc burse de studiu in Marea Britanie prin programul HMC
Data |
Activitatea |
|
27 iunie |
Anunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere |
|
28 iunie-17 iulie |
Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă |
|
18-21 iulie |
Evaluarea dosarelor de înscriere |
|
22 iulie |
Afişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor |
|
25 iulie |
Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere |
|
26-27 iulie |
Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere |
|
28 iulie |
Afişarea listei finale a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor |
|
29 iulie |
Stabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise Repartizarea candidaţilor pe centre |
|
1 august-6 septembrie |
Transmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autorităţile locale şi companii/ universităţi, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu |
|
8 septembrie |
Desfăşurarea probei scrise |
|
8 septembrie |
Afişarea rezultatelor la proba scrisă |
|
8-9 septembrie |
Depunerea contestaţiilor la proba scrisă |
|
12-13 septembrie |
Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă |
|
13 septembrie |
Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă |
|
14-18 septembrie |
Înregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021, cu modificările şi completările ulterioare |
|
19-20 septembrie |
Constituirea comisiilor pentru proba de interviu |
|
21 septembrie |
Publicarea graficului de desfăşurare a interviurilor |
|
22-29 septembrie |
Desfăşurarea probei de interviu |
|
23-30 septembrie |
Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu |
|
30 septembrie |
Afişarea rezultatelor finale ale concursului |
|
3 octombrie |
Exprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ |
|
4 octombrie |
Validarea rezultatelor finale |
|
5 octombrie |
Emiterea deciziilor de numire |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:
a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004;
b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
c) cartea de identitate;
d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;
f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;
h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;
j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;
k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;
l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;
m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;
n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz:
1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE;
2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă;
3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct.
4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3).
Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare.
(2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.
Audit