- Rezultate finale in urma validarii CA ISJ Suceava din data de 04.10.2022 din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct
- Afişarea rezultatelor finale ale concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Iunie-Octombrie 2022
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022-27.09.2022
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcției de director/ director adjunct din data de 26.09.2022
- Anunt depunerea contestaţiilor la proba scrisă
- Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021 cu completările si modificările ulterioare
- Anunt candidati 1 optiuni_centru de interviu
- LISTA SITUATII PROBLEMA_ISJ_SV_PROBA INTERVIU
- Procedura operațională ME nr. 31419/24.08.2022 privind organizarea, desfășurarea și evaluarea probei de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea iunie-octombrie 2022
- ISJ Suceava-Rezultate finale concurs directori
- Rezultate proba scrisa ale concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar - 08.09.2022
- ANUNT CONCURS
- ANUNT SELECTIE SUPRAVEGHETORI SALI
- Procedura CONCURS POSTURI DE CONDUCERE ISJ SUCEAVA
- Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
- Informatii despre depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
- Lista cu rezultatele evaluării dosarelor de înscriere la concursul de ocupare a posturilor vacante de director / director adjunct sesiunea iunie octombrie 2022
- Procedura nr. 116_DTI_23_06_2022
- CALENDARUL CONCURSULUI pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat - sesiunea iunie-octombrie 2022
-
Data
Activitatea
27 iunie
Anunţarea concursului (publicarea funcţiilor vacante pentru care se organizează concursul) Constituirea comisiei naţionale, a comisiilor de organizare la nivel judeţean şi a comisiilor de evaluare a documentelor de înscriere
28 iunie-17 iulie
Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă
18-21 iulie
Evaluarea dosarelor de înscriere
22 iulie
Afişarea listei candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor
25 iulie
Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor şi remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
26-27 iulie
Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere
28 iulie
Afişarea listei finale a candidaţilor admişi la evaluarea dosarelor
29 iulie
Stabilirea centrelor speciale de desfăşurare a probei scrise Repartizarea candidaţilor pe centre
1 august-6 septembrie
Transmiterea solicitărilor ISJ/ISMB către consiliile profesorale, autorităţile locale şi companii/ universităţi, în vederea desemnării membrilor comisiilor de interviu
8 septembrie
Desfăşurarea probei scrise
8 septembrie
Afişarea rezultatelor la proba scrisă
8-9 septembrie
Depunerea contestaţiilor la proba scrisă
12-13 septembrie
Soluţionarea contestaţiilor la proba scrisă
13 septembrie
Afişarea rezultatelor finale la proba scrisă
14-18 septembrie
Înregistrarea opţiunilor candidaţilor pentru unitatea la care candidează şi, în funcţie de opţiune, depunerea documentelor pentru unităţile de învăţământ care necesită avize suplimentare, conform art. 8 alin. (1) lit. n) din Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021, cu modificările şi completările ulterioare
19-20 septembrie
Constituirea comisiilor pentru proba de interviu
21 septembrie
Publicarea graficului de desfăşurare a interviurilor
22-29 septembrie
Desfăşurarea probei de interviu
23-30 septembrie
Depunerea şi soluţionarea contestaţiilor la proba de interviu
30 septembrie
Afişarea rezultatelor finale ale concursului
3 octombrie
Exprimarea opţiunilor candidaţilor declaraţi admişi pentru mai multe funcţii/unităţi de învăţământ
4 octombrie
Validarea rezultatelor finale
5 octombrie
Emiterea deciziilor de numire
- Lista posturilor vacante
- Bibliografie
- Ordinul nr. 4098/2022 pentru modificarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, aprobată prin Ordinul ministrului educaţiei nr. 4.597/2021
- Ordinul nr. 4.597/2021 pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar de stat, din 06.08.2021
- Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:
-
a) curriculum vitae Europass conf. modelului prevazut in HG 1021 din 2004;b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;c) cartea de identitate;d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz:1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE;2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă;3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct.06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021.Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare.(2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.(3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Lista tuturor funcțiilor de conducere din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava după sesiunea ianuarie aprilie 2022
- Rezultatele contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct contestatiilor pentru proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.03.2022
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.03.2022
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.03.2022
- Grafic de desfășurarea a interviurilor din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie - Aprilie 2022
- Lista cu situațiile problema etapa II
- Procedura interviu sesiunea 2022
- Rezulate finale proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
- Rezulate proba scrisa din cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar Ianuarie Aprilie 2022
- Repartizare candidati proba scrisa
- Anunt contestii proba scrisa
- Anunt proba scrisă 2022
- Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct - 04.02.2022
- Lista candidaților admișirespinși în urma evaluării dosarelor pentru concursul de ocupare a posturilor vacante de directordirector adjunct
- Lista posturilor vacante
- Notă ME pricind sesiunea ianuarie aprilie 2022
- Procedura inscriere aplicatie
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar -3026/13.01.2022
- Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:
-
a) curriculum vitae Europass;17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;c) cartea de identitate;d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, pe baza eventualelor documente depuse de candidat, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor «Foarte bine» în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră şi/sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, după caz, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în anul şcolar curent, nici în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;17/01/2022 - litera a fost modificată prin Ordin 3026/2022i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz:1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE;2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă;3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct.06/09/2021 - punctul a fost introdus prin Ordin 5195/2021.Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare.(2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.(3) Nedepunerea, după caz, a documentelor prevăzute la alin. (1) lit. n) atrage invalidarea opţiunii de susţinere a probei de interviu pentru funcţia/funcţiile de conducere care necesită respectiva/respectivele condiţii speciale.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Concursul pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar 2021
- Lista cu rezultatele finale la proba scrisă a candidatilor care au participat la concursul de ocupare a functiilor vacante de director și director adjunct și nu au depus optiuni pentru ocuparea unei funcții vacante
- Lista candidatilor declarați reusiți la concursul de ocupare a funcțiilor vacante de director și director adjunct -17 decembrie 2021
- Lista posturilor vacante de director și director adjunct în unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Suceava,
- Hotarârea nr 73 din 17.12.2021 a consiliului de administratie al ISJ Suceava privind rezultatele finale ale concursului national pentru ocuparea functiiilor de director/ director adjunct, sesiunea 2021
- Nota depunere optiuni
- Lista cu rezultate finale ale tuturor candidatilor participanti la proba de interviu din cadrul concursului de ocupare a functiilor vacante de director/director adjunct,11.12.2021
- PO 35801_07.12.2021
- Rezultate contestatiilor pentru proba de interviu
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 26.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 25.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 24.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 23.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 22.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 19.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 18.11.2021
- Reprogramare candidați
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 17.11.2021
- Rezultate proba de interviu din cadrul concursului pentru ocuparea functiei de director/ director adjunct din data de 16.11.2021
- Completare anunt contestatii
- Model cerere contestatie
- Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
- Important acces sali examen
- Anunt contestatii interviu
- IMPORTANT! PROBA DE INTERVIU SE VA SUSTINE LA COLEGIUL TEHNIC AL. I. CUZA SUCEAVA
- Repartizarea candidaților pentru proba de interviu în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
- În conformitate cu Metodologia privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, sesiunea 2021, aprobată prin O.M.E. nr. 5454/13.10.2021, Consiliul de administrație al Inspectoratului Școlar Județean Suceava a fost emisă Decizia nr. 2224 din 11.11.2021 prin care s-au constituit Comisiile pentru proba de interviu. - Decizie
- Lista cu situatii problema propuse la nivelul ISJ Suceava completata cnf. prevederilor din procedura 3462/25.10.2021
- Lista candidaților pentru fiecare unitate școlară și pentru fiecare categorie de funcții pentru care au optat în cadrul concursului pentru ocuparea funcțiilor de directordirector adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.459706.08.2021
- Rezultate proba scrisa afișat azi 18.10.2021
- 26.10.2021 Procedura interviu 34326 scan
- Tragere la sorti supraveghetori etapa speciala
- Anunt proba scrisa etapa speciala
- Vă informăm că începând de astăzi, conform calendarului, candidații pot depune opțiuni în platformă. Pașii sunt descriși în ghidul pentru înscriere începând cu pagina 14.
- Rezultate finale in urma soluționării contestațiilor pentru concursul de director/director adjunct sesiunea 2021
- Marti, 19.10.2021, începand cu ora 12:00, are loc la sediul ISJ Suceava, reevaluare lucrarilor contestate.
- Rezultate proba scrisa afișat azi 15.10.2021
- Sesiune suplimentară în cadrul concursului de ocupare a posturilor de director în unitățile de învățământ dedicată candidaților înscriși care nu se pot prezenta în data de 15 octombrie din cauza infectării cu virusul SARS-CoV-2 sau din cauza carantinării
- Anunt proba scrisa concurs directori
- Anunt tragere la sorti supraveghetori
- Decizie centru examen concurs
- Rezultate finale a candidaților admiși/ respinși la concursul pentru ocuparea funcțiilor de director/director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat, organizat conform OME nr.4597/06.08.2021
- Informații utile privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat
- In atentia candidatilor respinsi la proba de validare a dosarelor
- Metodologia privind organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct din unităţile de învăţământ preuniversitar
- Procedura 204_DTI_platfforma informatica
- Anexa 3 model completare
- Lista posturilor vacante
- Ordin 5195/2021
- Fisa cadru a postului director unitate de invatamant
- fisa cadru a postului director adjunct unitate de invatamant
-
Dosarul de înscriere la concurs se încarcă în aplicaţia informatică dedicată şi trebuie să conţină obligatoriu următoarele documente:
a) Curriculum Vitae Europass, conform modelului prevăzut în H.G. nr. 1021/2004;
b) cerere de înscriere completată şi semnată de candidat, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie;
c) cartea de identitate;
d) certificatul de naştere şi, dacă este cazul, certificatul de căsătorie;
e) hotărârile judecătoreşti/alte documente pentru persoana care şi-a schimbat numele din diferite motive, dacă este cazul;
f) actele de studii: diploma de licenţă/certificatul de echivalare emis în condiţiile art. 149 alin. (3) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
g) ultimul document de numire/transfer/repartizare ca titular în învăţământul preuniversitar;
h) adeverinţă, eliberată de unitatea de învăţământ în care este titular, din care să reiasă şi vechimea în învăţământ, obţinerea calificativelor "Foarte bine" în ultimii 2 ani şcolari încheiaţi lucraţi efectiv la catedră sau în funcţii de conducere, îndrumare şi control, precum şi faptul că nu a fost sancţionat disciplinar în ultimii doi ani şcolari anteriori anului desfăşurării concursului, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la prezenta metodologie;
i) cazier judiciar din care să reiasă că nu are antecedente penale;
j) certificat medical eliberat în temeiul prevederilor art. 234 alin. (1) din Legea nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare, conform Ordinului ministrului educaţiei şi cercetării ştiinţifice şi al ministrului sănătăţii nr. 3.177/147/2015 privind aprobarea formularului specific al certificatului medical necesar pentru încadrarea şi menţinerea într-o funcţie de conducere sau de îndrumare şi de control din învăţământul preuniversitar;
k) declaraţie pe propria răspundere care să ateste că nu a avut statutul de "lucrător al Securităţii" sau "colaborator al Securităţii", conform modelului din anexa nr. 5 la prezenta metodologie;
l) declaraţie pe propria răspundere că nu se află în una dintre situaţiile de incompatibilitate, conform anexei nr. 6;
m) declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea conţinutului documentelor din dosarul de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut în anexa nr. 7 la prezenta metodologie;
n) înainte de desfăşurarea probei de interviu, în intervalul stabilit pentru exprimarea opţiunilor privind funcţia/funcţiile, unitatea/unităţile de învăţământ pentru care optează, candidaţii vor încărca în aplicaţia informatică, pentru funcţiile care necesită condiţii speciale, şi următoarele documente, după caz:
1. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (3), pentru CJRAE/CMBRAE;
2. documentul privind îndeplinirea condiţiilor prevăzute la art. 3 alin. (4), pentru unităţile de învăţământ special, centrele de educaţie incluzivă;
3. documentul justificativ privind îndeplinirea condiţiei prevăzute la art. 3 alin. (5), pentru unităţile de învăţământ cu predare integrală în limbile minorităţilor naţionale sau cu secţii de predare în limbile minorităţilor naţionale, în care sunt normate una sau mai multe funcţii de director adjunct.
4. avizele prevăzute la art. 24 alin. (2) şi (3).
Pentru utilizarea aplicaţiei informatice dedicate, Ministerul Educaţiei elaborează proceduri specifice de utilizare.
(2) Documentul prevăzut la alin. (1) litera (h) se eliberează, la cererea candidaţilor, în maximum 5 zile lucrătoare de la solicitare.